19.11.12

Prebet Kabaret

Hai kakak-kakak, kawan-kawan, bodoh-bodoh sekalian.
Awak ingat umur awak tua awak boleh suka-suka nak condemn orang muda comel lagi ni?
Saya rasa awak besar tapi otak itu banyak kecik.
Up to you orang tua oi kalau nak benci sekali pun, sebab tak mungkin saya boleh buat awak suka saya. Tapi awak pikir saya suka awak ke?
Think

Alahh nama pun manusia, adat kalau ada suka, ada sayang, ada benci, ada dengki,
Tapi awak ni bodoh sangat lah kakak.
Jangan tunjuk kebencian tu dalam kesombongan bilakala kakak yang tua sedang mengemis ilmu.
Sedar.
Ada kuasa aku, aku tarik puting tetek kau kau sampai bila-bila kau buat chemotheraphy.
Letak kulit pisang kat tangga kau jatuh patah tangan.
Aku bukan tuhan.
Aku doa je.

Tuhan tolong lembutkan hati dia.
Pehh berombak rindu kakak oi.
Khas untuk awak.

Ingat tau,
Rezeki ada bila-bila masa,
Sama juga dengan bala.
Kalau aku mintak kau jatuh,
As I said before, aku bukan tuhan. Dewa pun tidak.

Tak guna apa kau korban untuk impress semua manusia binatang padahal kau tahu sia-sia semuanya.

Haih
Bodoh lah akak ni.