19.8.12

Syawal the Festive?

Salam lovelies.

Tak lama sangat lah aku tinggalkan blog ni. Belum genap setahun lagi. Haha. Out of sudden, masa hari raya aku terbuka hati nak berblogging. I think, nowadays writing is to mainstream. But yeah, everybody save the world, keep calm and peace. Takkan pasal blog nak bergaduh, naik status kat TL, buat hashtag, buat TeamDahTakSukaBlogging. Bangang tak boleh sangat. Pardon me for my excessive rendang lemang nasi impit kuah kacang.

Takde benda yang nak sangat aku hebohkan melainkan aku suka sangat update status for every seconds on Twitter. Bear in mind, aku sayang sangat dengan mini diary aku tu.

Other, hmm lemme think, makin teruk lah aku kutuk org, tak kisah lah org tak suka aku pun. Takpe, sebab aku ada Chichi. Port jauh sangat nak jaga hati org. But I have one request, WOULDN'T YOU FORGIVE ME ON THIS BLISSFUL EID, FRIEND? Pathetic sungguh life aku bila asyik kawan je enter frame dalam blog aku ni. Bila nak habis tah. Nayy, sokay.

Oh ye, this raya is the most suck in my life. No Atok, no Paroi so no Best Raya. Better aku main dalam bilik, henjut henjut lopeh hongeh. Jangan buang masa, nak jadik setan, setan kasik habis.

Mind blowing, sekarang pun waktu puncak, preached the moment, grab the attention everybody, GO FUCK! I'm thanking for whomever read this lifeless story xx