16.10.12

Hazardous

Awal2 aku nak pesan, this content might be explicit. So stay away or you must dont even care.
Get it?

Musibat apa rindu kat lessy aku dulu. Boleh tergerak hati nak tengok fb dia. Brengset. Selak punya selak, only this thing came out through my mind, "Why she can get over it" Oh, question mark!

Ke aku yang tengah miserable sekarang ni? Ke sebab time tu aku nak sekolah balik? Aku rindu kawan high school aku dulu, tiba2 si minah ni plak popped up macam orang tiba2 IM kita. Pehh, bencana lah kau ni. I want my school life like really bad.

Aku nak jadik kawan yang terpaling, sangat, amat happy bila dengan kawan2.
Aku nak jadik perempuan yang paling desperate nak kan letters dari admirer. Phui
Aku nak jadik manusia yang paling bahagia bila pegang tangan lintas blok sesama.

Tapi aku kena jadik normal. Kena. Wajib. Just the matter sooner or later. Kennsss?

Ke hadapan Jaly, I'm really happy for you seeing you are happy whenever you are being with your beloved ones. Just, wish me for someday. Cause you are one of the list of people who will get my invitation card. Eceh.
Ok, em thats all.

Pehh, berani mati lah sial. Chichi, hukum lah saya. Saya buat salah.
Sumpah saya bersalah.
Sebab saya tak tahu nak cerita kat siapa.
Sebab saya taknak bagitau awak, then you pretend that you are nothing.
Sebab somehow I can't be so strong.
Sebab tah kemana mana pergi melayang fikiran ni doh.

Selayaknya, jujur, hakikatnya, kecut.

Sial sekolah aku dulu ni weh. Tapi sebab sial buat aku rindu. Amat. Surrounding. People. Back 08/09.

*jump over 4th floor*